2 listopada 2011

Balonowa FotoBanda!

Ostatniej niedzieli miałam przyjemność ( tak, o przyjemności mowa, pomimo mojej awersji do przebywania przed, a nie za obiektywem ) uczestniczenia w sesji zdjęciowej. Plan był taki - ma być kolorowo , trochę jesiennie i optymistycznie (przede wszystkim). Pogoda była dla nas przychylna, miasto również.
Łukasz natomiast sprawił , że wraz z Kasią pozbyłyśmy się stresu i 'bawiłyśmy' się świetnie! :-)

 Niestety, zamykanie oczu okazało się niemożliwym do kontrolowania na słowo 'TRZY'!:-)

3 komentarze:

  1. tak, to byla świetna zabawa :) nawet teraz jak patrze na te zdjęcia to pojawia się banan na mojej twarzy ;)
    brawo dla Łukasza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie Cie znowu zobaczyć :-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Marta, wiesz, że ja wciąż mam nadzieję, że nie odwołasz świątecznego pobytu w Polsce? :)

    OdpowiedzUsuń