19 września 2011

Whitby. Ostatni raz.


Już po raz ostatni. Obiecuję!
Ciężko było mi usiąść i zamieścić posta, który miał się tu znaleźć przynajmniej z tydzień temu. 
Czas zajmował 'ciężki' odpoczynek. Mówcie, co chcecie - Bałtyk poza sezonem, wcale na niczym nie traci ! A ja nie tracę mojego farta. 
Początkowo planowałam lot 11.09, nie wierząc, że to zły dzień na spędzenie kilku godzin, kilka tysięcy metrów nad ziemią. 'Najwyżej' - pomyślałam. Nie wszyscy podzielali mój optymizm i ostatecznie dałam się przekonać na 9 września.
Po lądowaniu, przypominającym puszczanie 'kaczek' na wodzie,wyszłam z samolotu, wzięłam głęboki oddech i zachwyciłam się czystym i rześkim powietrzem.. 
A dwa dni później dowiedziałam się, że loty z Anglii zostały odwołane z powodu niesprzyjającej pogody. Alleluja! Uwięziona na lotnisku pewnie wydałabym ostatni grosz w sklepie bezcłowym ! Ufff.

Jeśli chcecie spróbować najlepszego fish&chips, to tylko w Magpie. trzeba być jednak cierpliwym, bo czekając na swoją porcję, będziecie musieli odstać w długiej kolejce.
 "Nie musisz mieć 4łap, żeby tu mieszkać. Ale to pomaga."
 Łuk z kości wieloryba.

8 komentarzy:

  1. starsznie podoba mi się zdjecie z latawcem!:) a co do Twojego lotu.. to miałam przeczucie, że 11 wrzesień to nienajlepsza data... zreszta wiesz;)

    OdpowiedzUsuń
  2. tak, Kasia ,ty byłaś jednym z tych 'głosów rozsądku'.. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. matko jak to dziwnie brzmi... - ja i głos rozsądku.. chyba się starzeje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stanie w kolejce po jedzenie to moja specjalność, więc nie miałabym nic przeciwko;))).

    Świetnie wyszło Ci trzecie zdjęcie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się na zdjęcia z posezonowego Bałtyku! Zgadzam się z Ulą, to zdjęcie z latawcem!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ula, ze stania w kolejkach po jedzenie mogłabyś już pewnie zrobić osobny dyplom :D Ja nie mam nic przeciwko, jeśli w grę wchodziłoby jakieś apetyczne danie, a fish&chips wciąż nie robi na mnie wrażenia :)
    Gosia, muszę Cię trochę zmartwić,bo zdjęć nie robiłam dużo.. ale na pewno coś się pojawi!

    I dzięki dziewczyny! Zdjęcie z latawcem jest też moim ulubionym.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia! Latawiec jest bardzo fajny, jednak mi bardziej podoba się para na ławeczce :) Może to przez mój sentyment do czarno-białych zdjęć ;)

    OdpowiedzUsuń